سایر

ایده های خورشیدی (پارت 3)

ایده های خورشیدی (پارت 3)

از آنجایی که نگرانی‌های مربوط به تغییرات اقلیمی همچنان در حال افزایش است، ما باید جذب انرژی‌های تجدیدپذیر را افزایش دهیم تا به کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی آلاینده کمک کنیم. هنر و خلاقیت نیز می‌توانند با انرژی‌های تجدیدپذیر کار کنند، و افراد خلاق از نوآوری برای کمک به روش خود استفاده می‌کنند. این ایده های خورشیدی از اهمیت زیادی در آموزش مهندسی برخوردار است.

انواع مختلفی از منابع انرژی تجدیدپذیر موجود است. با این حال، آمارهای مربوط به استفاده جهانی ما از انرژی های تجدیدپذیر نشان می دهد که ما هنوز راه زیادی در پیش داریم.

انواع ایده های خورشیدی

انرژی خورشیدی به عنوان ابزار صلح (مجسمه صلح خورشیدی)

این بنا 58 متر ارتفاع دارد و از هشتاد بشکه نفتی فلزی بازیافت شده ساخته شده است. این اثر از Fred george از نشان gerald holtom الهام گرفته است. در 1958 برای کمپین خلع سلاح هسته ای معروف به “نشان صلح” است.

فرد جورج برای مجسمه خود از نمادی که در سطح جهانی شناخته شده است استفاده کرد . نماد صلح جورج این مجسمه را با استفاده از 80 بشکه نفت ساخته است. هر بشکه یک پنل خورشیدی به آن متصل بود.

Clearwater،Fla ،سان کچر

این سازه از آلومینیوم بازیافتی و پنل‌های لوسیت زرد چشمگیر ساخته شده است. یک پنل خورشیدی یکپارچه انرژی خورشید را در ساعات روز جذب می کند و مجسمه – و مرکز شهر Clearwater – را در شب روشن می کند. این اثر هنری از Deedee Morrison یک هنرمند عمومی است که در خط مقدم تبدیل مناظر شهری به فضاهای عمومی پویا و به یاد ماندنی کار می کند.

Sun Catcher فرآیند تبدیل انرژی خورشیدی را به تصویر کشید. در طول روز، ساختار بلند و زرد رنگ نور خورشید را جذب کرده و آن را به عنوان انرژی ذخیره می کند. بعداً، در شب، از آن انرژی برای نورپردازی مجسمه استفاده می شود.

درخت خورشیدی راس لاوگرو در لندن

طراح سابق اپل و سونی، راس لاوگرو، این مجسمه را الگوبرداری کرده است. او آن را برای موزه Angewandte Kunst (MAK) در وین ایجاد کرد. درخت خورشیدی روشنایی خیابان را تامین می کرد که به طور کامل توسط خورشید تامین می شد. هدف این پروژه ترکیب طراحی، طبیعت و هنر بود.

کلکتور خورشیدی توسط Gorbet Design

این گروه با علاقه به جمع آوری خورشیدی به عنوان “همکاری بین جامعه و خورشید” اشاره می کند. این مجسمه هم با خورشید و هم با مردم تعامل دارد. در هنگام شب، شفت ها با استفاده از دستورالعمل های جامعه آنلاین جهانی خود شروع به نوسان و عملکرد می کنند. منطقه واترلو این پروژه را راه اندازی کرد.

Seed Pod ، بیرمنگهام (انگلیس)

این اثر راDeedee Morrison  را طراحی کرد تا نمایشی بصری از نحوه عملکرد انرژی خورشیدی ارائه دهد. این فرآیند تبدیل انرژی خورشیدی را با استفاده از الگوی چگونگی تبدیل شدن یک غلاف بذر به زندگی جدید نشان داد. Seed-Pod نمایشی بصری از قدرت و انرژی است که هر روز از ارتباط یک پنل خورشیدی با خورشید در دسترس است. طرح رنگ مجسمه Seed-Pod منعکس کننده رنگ های زرد پر جنب و جوش خورشید است.

 

Spotlight Solar در مدرسه راهنمایی Sandy Grove

سندی گروو ساختار خورشیدی Spotlight را به عنوان نمادی از موفقیت خود در محوطه مدرسه نصب کرد. این تیم با استفاده از یک آنالایزر پیشرفته PV، ولتاژ و جریان را در 500 نقطه مختلف اندازه گیری کرد تا منحنی های عملکردی را برای بسیاری از ماژول های PV ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *