پنل خورشیدی

سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام

سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام

این سقف خورشیدی  یک سیستم ضد آب کامل و انرژی پاک. سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام  یک گزینه قابل دستیابی است که از نظر قیمت با پنل های خورشیدی نصب شده روی قفسه و سقف جدید قابل مقایسه است. این زونای خورشیدی می تواند در طول زمان هزینه های خود را پرداخت کند.

Timberline Solar™از زونا ساخته شده است، نه پنل ها یا کاشی های سنگین.این زونا آب ریز، قوی و تضمین شده برای مقاومت در برابر باد تا 130 مایل در ساعت است.

زونا انرژی خورشیدی Timberline Solar اولین زونا خورشیدی قابل میخ در جهان است که نصب آن را آسان می کند. این سقف خورشیدی با تفنگ میخ‌کوبی و دانش سقف‌سازی ادامه می‌یابد.

Timberline Solar™، سقف خورشیدی یکپارچه از انرژی GAF ، اولین سقف خورشیدی واقعی است. این فناوری خورشیدی را در مواد و فرآیندهای سقف‌سازی سنتی ترکیب می‌کند و از اولین شیلنگ خورشیدی میخ‌شونده در جهان استفاده می‌کند که در برابر عرشه سقف قرار می‌گیرد و دوام و محافظتی را ارائه می‌دهد که عالی به نظر می‌رسد.

برای خرید پنل های خورشیدی به لینک روبرو مراجعه کنید : لینک

با تورم ثابت نرخ بهره، Timberline Solar™ به عنوان یک گزینه بام خورشیدی مقرون به صرفه طراحی شده است. اگر از انرژی خورشیدی برای تامین برق خانه خود به جای برق از شبکه استفاده می کنید، ممکن است قیمت انرژی شما پایین تر باشد. همه اینها بدان معنی است که سقف Timberline Solar™ شما می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و به این صرفه جویی اجازه می دهد تا هزینه سقف جدید شما را در طول زمان جبران کند. و با محبوبیت بیشتر سقف های خورشیدی، حتی می تواند به ارزش فروش مجدد خانه شما کمک کند.

GAF Energy راه اندازی Timberline Solar™، نسل بعدی سقف خورشیدی خود را اعلام کرده است. Timberline Solar™ تنها سیستم سقفی است که مستقیماً فناوری خورشیدی را در فرآیندها و مواد سنتی سقف‌سازی ادغام می‌کند و برای نصب فقط به یک تفنگ میخ نیاز دارد.

هزینه نصب این پنل ها

قیمت Timberline Solar™ برای یک خانه متوسط ​​بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله اندازه و شیب سقف، سایه اطراف خانه، و میزان نور خورشید به سقف در طول یک روز معمولی متفاوت است.

Timberline Solar™ در حال حاضر برای نصب مسکونی در دسترس است و ممکن است در آینده برای ساختمان های تجاری نیز در دسترس باشد.

مزایای شینگل خورشیدی در مقایسه با پنل های خورشیدی 

Timberline Solar™ اولین سقف خورشیدی واقعی در بازار است. این اولین شینگل خورشیدی میخکوب در جهان است. سقف‌سازها می‌توانند به راحتی آن را مانند شینگ‌های معمولی سقفی و تنها با یک تفنگ میخکوب نصب کنند. مزیت این سیستم خورشیدی یکپارچه با سقف، نصب بدون درز و ضد آب آن است که شبیه نصب سنتی شیلنگ است.

Timberline Solar (سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام) Timberline Solar (سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام)

معایب این پنل ها

این نصب‌ها به مهارت‌ها و سازه‌های تخصصی در نصب نیاز دارند که می‌توانند به بالاست نیاز داشته باشند ویا سقف موجود شما را با پیچ‌های تاخیری سوراخ کنند. این می تواند عایق رطوبتی سقف شما را مختل کند و احتمالاً سقف شما را سریعتر خراب کند.

نگهداری از سقف خورشیدی 

گارانتی سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام برای شرایط آب و هوایی مختلف مانند برف، باران و باد است. این سیستم نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد. باران های فصلی باید به تمیز نگه داشتن زونا خورشیدی از خاک و زباله کمک کند، اما در غیر این صورت، صاحبان خانه می توانند به آرامی زونا خود را بشویید (فقط زمانی که خنک هستند). Timberline Solar™ حفاظت عالی و بادوام در برابر عناصر را فراهم می کند و در عین حال انرژی پاک قابل اعتمادی را برای خانه تولید می کند. این یک سقف با نیروی اضافه شده است که برای محافظت از خانه در برابر نشت و سایر مسائل مربوط به آب و هوا طراحی شده است.

از زمانی که GAF Energy در سال 2021 زونا خورشیدی تیمبرلاین خود را معرفی کرد، سقف‌سازها آن‌ها را در 16 ایالت نصب کردند. اگرچه این هنوز یک فناوری خورشیدی نسبتاً جدید است، اما می تواند تغییر عمده ای را در نحوه دسترسی صاحبان خانه به انرژی خورشیدی روی پشت بام ها نشان دهد.

5 عامل کلیدی که بر هزینه های تولید انرژی خورشیدی تأثیر می گذارد:Timberline Solar (سلول های خورشیدی با میخ پذیری روی بام)

  • متراژ مربع سقف شما.
  • میانگین مصرف برق سالانه.
  • میزان شیب های رو به خورشید روی سقف شما.
  • پیچیدگی پروژه تعویض سقف شما
  • مشوق های خورشیدی.
چگونه اندازه سقف بر هزینه های نصب شینگل خورشیدی تأثیر می گذارد

عوامل مختلفی در تعویض سقف نقش دارند. اندازه سقف شما یکی از عوامل متعدد است و همچنین یکی از بزرگترین تأثیرات را بر روی سرمایه گذاری سقف خورشیدی خواهد داشت. تعویض سقف خورشیدی نیاز به خرید زونا آسفالتی با طراحی خاص دارد. زوناهای آسفالتی جدید GAF Solar HD تقریباً 2 اینچ بزرگتر از زوناهای استاندارد معماری هستند. بله، این بدان معناست که کل سقف شما باید تعویض شود. ما نمی توانیم فقط زونا خورشیدی را به سقف موجود شما اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *