سایر

قایق خورشیدی Silent 60 (کاتاماران برقی خورشیدی )

قایق خورشیدی Silent 60

Silent-Yachts، شرکت نوآور اتریشی که اولین کاتاماران های تولیدی خورشیدی-الکتریک اقیانوس پیما را در جهان تولید می کند، از معرفی قایق خورشیدی Silent 60 خبر داد.

مایکل کوهلر، بنیانگذار و مدیر عامل Silent-YACHTS، گفت: “سایلنت 60 یک رزمناو جهانی واقعی است.” “ما محبوب ترین مدل خود را به روز کردیم و اکنون او شبیه به پرچمدار Silent 80 است. من خوشحالم که تأیید می کنم که ما قبلاً شش دستگاه از Silent 60 جدید را حتی قبل از ارائه رسمی فروخته ایم . این یک موفقیت فوق العاده ای است. آنها اکنون تحت فروش هستند.

فضای ذخیره سازی 60 فوتی بسیار بزرگتر است، او در همه جا فضای سر بالاتری دارد (تا 230 سانتی متر در سالن) و پنل های خورشیدی قدرتمندتر: 42 قطعه برای 17 کیلووات بر ثانیه در مقایسه با 30 قطعه برای 10.8 کیلووات بر ثانیه Silent 55. قایق بادبانی از پیشرانه الکتریکی بی صدا برای برد نامحدود بدون صدا یا دود و حداقل لرزش استفاده می کند، او خودکفا است. به همین دلیل، هزینه های عملیاتی کشتی ها در مقایسه با قایق های بادبانی برقی که از سیستم های پیشران سنتی تر استفاده می کنند، بسیار کمتر است.

این قایق خورشیدی قادر به حمل مناقصه بسیار بزرگتر تا طول 4 متر است. سایلنت 60 دارای یک بادکش کوچکتر است، کمی کمتر از 1 متر، که به او اجازه می دهد به خلیج های کم عمق تر، که ممکن است برای مناطقی مانند کارائیب و آسیای جنوب شرقی بسیار مهم باشد، برسد.

چیدمان انعطاف پذیر

قایق خورشیدی Silent 60 با چیدمان های مختلف از سه تا شش اتاق خواب با حداکثر شش حمام در دسترس است. همه اتاق‌ها دارای اسکله دو نفره هستند و همه سرها دارای دوش جداگانه هستند. یک سالن وسیع با پنجره‌های عریض در عرشه اصلی، یک پل هوایی بزرگ با یک ایستگاه فرمان دیگر، قسمت نشیمن و تخت‌های آفتاب وجود دارد. قایق بادبانی دارای مناطق بیرونی بزرگ در عقب و تعظیم برای لذت بردن از طبیعت و نگه داشتن تندبادها در تماس نزدیک با دریا است. مایکل کوهلر می‌گوید: «با اضافه کردن پنج فوت اضافی به طول بدنه، ما توانستیم فضای اجتماعی را به طور قابل توجهی گسترش دهیم».

سایلنت 60 مجهز به سیستم هوادهی این شرکت است که هوای خنک و تازه را برای تمامی اماکن، سرها و سالن فراهم می کند. جریان هوا در هر فضا به صورت جداگانه قابل تنظیم است. علاوه بر این، یک سیستم پمپ حرارتی چرخه معکوس، فضای داخلی را در صورت لزوم گرم می کند و راحتی در تمام فصول را تضمین می کند. بدنه عایق شده دستیابی کارآمد به دمای مورد نظر را تضمین می کند.

سایلنت 60 به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک قایق تفریحی واقعی اقیانوس پیما در همه جا حرکت کند. سایلنت 60 می‌تواند تا 100 مایل در روز را برای هفته‌ها به طور موثر طی کند. در عین حال، چیدمان اجزا سیستم را قادر می سازد تا تمام سیستم های روی برد را بدون نیاز به سوخت برای تغذیه ژنراتور تغذیه کند.

کوهلر می‌گوید: «ژنراتور فقط برای شارژ باتری‌ها در موارد نادری استفاده می‌شود که به سرعت بالاتر برای دوره‌های طولانی‌تر یا اگر آب و هوا برای چندین روز بد باشد، استفاده می‌شود.

قیمت گذاری

قیمت پایه سایلنت 60 جدید 1.97 میلیون یورو است. قایق‌های تفریحی بی‌صدا گزینه‌های بسیاری را ارائه می‌کنند که به عنوان اقلام استاندارد «بدون هزینه» نیاز به هزینه‌های اضافی در سایر سازندگان دارد. اولین واحد از Silent 60 در تابستان 2020 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *