سایر

ژنراتور خورشیدی کروی

ژنراتور خورشیدی کروی

در سال‌های اخیر، تلاش‌های زیادی روی انتقال از استفاده سوخت‌های فسیلی به انرژی‌های کاملاً تجدیدپذیر شده است. یکی از راه‌هایی که ما می‌خواهیم به انرژی‌های کاملاً تجدیدپذیر دست یابیم، استفاده از خورشید، بزرگترین منبع انرژی پایدار است. یکی از موانعی که ما را از بهره برداری واقعی از انرژی عظیم خورشید باز می دارد، این است که امروزه چگونه از پنل های خورشیدی استفاده می کنیم و انرژی خورشید را به الکتریسیته تبدیل کنند. آندره بروسل، معمار آلمانی ساکن اسپانیا، رویایی بزرگ دارد. او معتقد به مصرف مستقل خارج از شبکه است که در نهایت به معکوس کردن تغییرات آب و هوایی کمک می کند. او روی یک مولد انرژی خورشیدی کروی کار می کند که به طور بالقوه کارآمدتر از یک پنل خورشیدی استاندارد است.  بروسل معتقد است که این کره شیشه ای ( ژنراتور خورشیدی کروی) احتمالاً می تواند آینده انرژی خورشیدی باشد.

راولمون چیست؟

در اصل یک لنز توپی خورشیدی بزرگ است که پرتوهای خورشیدی پراکنده را به یک پانل فتوولتائیک هدایت می کند. این لنز توپی کارایی بسیار بیشتری نسبت به پانل های خورشیدی معمولی دارد. اصول پشت هندسه کروی و نحوه رفتار نور هنگام عبور از آنها به لنز توپی پر از آب اجازه می دهد تا حتی ضعیف ترین اشعه خورشید را هدایت کند. بنابراین برداشت را قادر می سازد در هنگام ابری یا حتی در شب ادامه یابد.ژنراتور خورشیدی کروی

ویژگی دیگر

ویژی دیگری وجود دارد که باعث می‌شود Rawlemon از بقیه دستگاه‌های خورشیدی موجود در بازار متمایزتر باشد. این سیستم ردیابی دو محوره ویژه ای دارد که لنز توپ خورشیدی را قادر می‌سازد تا مسیر خورشید و ماه را هنگام حرکت در آسمان دنبال کند.

این ردیاب پانل‌ها را به همراه خود کج می‌کند و از هر ذره‌ای از آنچه خورشید یا در مورد شب، ماه ارائه می‌کند (همگرا توسط لنز توپ) لذت می‌برد و تا 70 درصد کارایی بیشتری نسبت به پنل‌های خورشیدی معمولی دارد. با این حال، قبل از تحقق این امر، آندره برای توسعه و تولید بیشتر Rawlemon به پشتوانه مالی نیاز دارد و اینجاست که شارژر خورشیدی Beta.ey وارد می شود.

ژنراتور خورشیدی کروی

Beta.ey اساسا نسخه دسکتاپ Rawlemon با اندازه بزرگتر از انسان است. دارای عملکردی مشابه با همتای بزرگتر است و می تواند برای پر کردن وسایل شما استفاده شود. هر شارژر خورشیدی Beta.ey دارای یک لنز توپی اکریلیک پلیمری جامد، یک سلول اتصال چندگانه 1.6 واتی، ردیابی دو محوره Rawlemon، یک باتری داخلی برای ذخیره آب میوه، یک پورت USB و دو مجموعه LED رنگی RGB برای برخی از آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *